.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غافلگیری مازنیها از بارش شدید باران بهاری

بارش شدید و ناگهانی باران در روزهای پایانی فصل بهار، سبب غافلگیری شهروندان مازنی و آبگرفتگی معابر شهری استان شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، بارش شدید باران پس از حدود کمتر از یکماه گذشته سبب شد تا عده ای از شهروندان که روز عید مبعث را به تفرجگاهها و دید و بازدید خویشاوندان رفته بودند غافلگیر شوند.

این بارشهای شدید باران که از ساعات ابتدایی بعد از ظهر امروز آغاز شد و کماکان در نقاط مختلف مرکز و شرق مازندران ادامه دارد، در مرکز استان سبب ابگرفتگی معابر، مسیل ها و خاموش شدن برخی خودروهای گذری در میدان خزر، خیابان طبرستان، میدان شهدا و خیابانهای تنگ و قدیمی شهر شده است.

شدت بارش تا حدی بوده که شهر ساری در یک روز تعطیل برای مدتی زیر آب برود و اگرچه حضور نیروهای آتش نشانی برای امدادرسانی به خودروها محسوس بوده ولی خبری از حضور نیروهای لجن کش و حفار شهرداری ساری مشاهده نمی شود.

گزارشهای خبرنگاران مهر از شهرهای استان حکایت دارد این بارشها در برخی حاشیه شهرها و روستاهای استان سبب تخریب و شکسته شدن تیرهای برق و شاخه های درختان شده بود.

مازندران در هفته های اخیر به دلیل ورود توده های پرفشار از قسمت جنوب کشور، هوای بسیار گرمی را در روزهای گذشته برای شهروندان تدارک دیده به گونه ای که دمای هوای شهرهای استان در روز گذشته به حدود 30 تا 35 درجه سانیگراد رسیده بود.

گرمای هوا در روزهای اخیر سبب شد تا سطح وسیعی از عرصه های جنگلی در منطقه کجور نوشهر بسوزند.

اگرچه بارش باران سبب بروز پدیده ای خنک در سطح استان شده ولی این بارندگی برای شالیکاران برنج استان خوش یمن نبوده چرا که افزایش و ادامه این بارشها، سبب نابودی مقطعی محصول برنج کشاورزان در فصل زراعی جاری می شود.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.